MINA BÄSTA KÖP 2012

1. Min älskade macbook air, köpte den egentligen i slutet av december 2011 men tyckte att den fick vara med här ändå 2. Bästa skoköpet för 2012 var utan tvekan mina boots (hade ingen bättre bild) som jag har använt året om och trivs så himla bra i 3. När Lina fyllde år i April köpte jag var sin ring till oss i äkta silver som pryder min hand varje dag 4. Köpte världens finaste klocka från Michael Kors som jag använder nästan varje dag 5. I New York hittade jag mina fina Steve Madden skor 6. Innan sommaren köpte jag de sköaste och finaste träningsskor nämligen Reebok easytone 7. Hittade äntligen en snygg kamouflage jacka tillslut och peace tecknet på ryggen gjorde bara saken bättre 8. Mitt underbara armband från sophiebysophie som hänger runt handleden hela tiden. Tycker det är så himla fint  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0