Januari - Juni

Januari - Började året med att åka till underbara London!. Åt trevligt frukostar/bruncher hos vänner. Mamma och Inge åkte utomlands så jag passade Elliot här uppe i en vecka. Vi gick på många promenader och himlen var fantastisk.
 
Februari - Åkte ner och lämnade Elliot och stannade en helg hos mamma. Min fårskinnspall fick ben svarvade och blev himla söt. Vi hade en massa snö vilket var underbart. Åt en massa goda frukostar. 
Mars - Klädde denna läderstolen samt målade om benen + armstöd. Packade mina väskor och åkte hem till Alingsås för 1 månads praktik. Köpte ny telefon, Sony Xperia Z. Åt den godaste påskmaten hos mormor.
 
April - Mormors pannkakor är ett måste när man är hemma. Åkte även hem till mamma på Mollösund och hade det underbart. Skaffade två nya tatueringar på fingrarna. Åkte hem till Lina i jönköping och åt tacos och firade hennes födelsedag.  
Maj - Hemma i Kramfors igen och det blev shortsväder. Gjorde klart min fina fåtölj. Gick på fantastiska Pink i Globen med Moa. Hängde med bästis och drack cider på uteserveringar. 
 
Juni - Jag fyllde år och fick pannkakor, paket och jordgubbar. Moa och Olov kom upp och vi gick på liseberg på min födelsedag. Mamma och Inge skaffade lilla Alva. Jag spenderade många underbara dagar ute på Mollösund och myste med Elliot så mycket jag kunde. 
 
Några bilder från varje månad från mitt fantastiska år, juli - december kommer imorgon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0