Julafton

sista bilden snodde jag av moa
 
God Jul! Detta året har vart min första jul utan familjen, vilket har varit väldigt konstigt. Jag bestämde mig för att inte åka hem då vi ska ha praktik i mitten av januari så det blir lite dyrt att åka hem både då och nu i jul och dessutom skulle Moa och vara kvar här uppe. Men vi har haft en superbra jul, dock utan snö vilket har varit tråkigt. 
 
Vi började dagen vid 10 med en god julfrukost med gröt och skinka och sedan tog vi en lite promenad och började sedan förbereda middagen. När klockan slog tre satt vi i soffan och kollade på Kalle Anke och år lite choklad och sedan blev det middag. Moa gjorde de godaste revbensspjällen och allt var himla gott, saknade bara janssons frestelse men det får mormor fixa när jag kommer hem :) Sen har vi spelat en massa wii och skrattat som dårar. Öppnade julklappar gjorde vi också och jag blev hur nöjd som helst med mina, ska försöka ta några bra bilder imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0