Juli - December

Juli - Köpte mina älskade träningsskor som är de bästa jag haft. Åt en himla massa bär, och började tycka om jordgubbar. Gick på Gyllene Tider på ullevi med fina Karin. Blev många härliga powerwalks i fina Alingsås. 
 
Augusti - Gosade med mina fina. Var hemma hos mamma i underbara Mollösund. Åkte med Lina på en sjukt rolig liten roadtrip i skåne. Moa kom till Göteborg och vi åt tapas och sov på hotel :)
September - Skolan började igen och det blev en massa goda frukostar. Var ute och gick i skogen och hittade så sjukt mycket blåbär. Praktik dags igen och jag åkte hem till Alingsås. Ute hos mamma blir det alltid den godaste maten. 
 
Oktober - Jag gosade så mycket jag kunde med Elliot. Hösten kom och var underbart fin. Gick promenader med fina vänner. Umgicks med Alexandra i älskade göteborg. 
November - Tillbaka i kramfors och jag köpte en av mina drömfåtöljer för 125 kronor. Det blev halloweenfest med skolan som var så himla kul, dansade som en galning. Köpte en supersöt stol för 40 kronor. Älskade Elliot fyllde 5 år <3
 
December - Efter fullproppade skolveckor fick vi lite egentid och jag sydde en ryggsäck. Hade en jättefin och rolig julafton med Moa. Lina och jag köpte one direction biljetter! Fint citat som ska med in i 2014. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0