-

Idag är jag ledig eftersom jag jobbar på lördag, vilket är bra för på lördag får jag 100 procent i ob. Jag gick upp för en stund sedan och lyssna nu på musik, saknar att göra det så himla mycket även om jag kan lyssna i hörlurar här hos mormor så är det inte samma sak. Så nu när hon är hos läkaren passar jag på ;) Har inga större planer idag, håller på att tvätta nu och sedan ska jag och en kompis antagligen gå bort till second handen och kolla lite. Är superfint väder idag så blir säkert en powerwalk sedan också. (precis när jag postade detta inlägg kom världens största moln och himlen öppnade sig. Kan ju säga att det regnar helt sinnessjukt mycket nu, haha. )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0