Bästa loppisrundan hittills

Imorse åkte jag, Moa och Olov på loppisrunda och herregud vad bra det blev. Vi var på sex ställen och det hela slutade med att vi hade 11 stolar, ett bordsunderrede, en mosaikskiva och lite små saker + tre vuxna i en bil, det var jäkligt trångt kan jag ju säga. Jag fyndade det ni ser på bilderna och blev bara 126 kronor fattigare, helt sjukt. Stolen på första bilden är favoritfyndet men älskar även mosaikskivan som ska bli ett bord i framtiden. 
 
Hämtade ut min telefon från lagning igår så nu kommer det bli mer bilder och uppdatering igen. Nu ska jag äta lite mat och sedan börja fixa iording mig då vi har halloweenfest med skolan ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0