Praktiken

Två bilder ifrån praktiken. Har suttit vid symaskinen i flera dagar nu vilket är bra då jag behöver öva mig på att sy lite mer. Hanna och jag håller iallafall på att klä om två stycken bäddsoffor så har sytt alla kuddar till dem och även lite annat, vi hittade den perfekta tråden till tyget så är himla bra om man råkar sy fel och behöver sprätta så syns det inte ;) Sedan ska jag fixa till en sits också som ska vara klar denna veckan så började på den idag, dock var den ganska trasig så har fått limma lite. Sedan var den spikad med massa nubb och spik vilket jag tyckte var konstigt då det sliter så himla mycket mer på trät än om man använder klammer. Var jäkligt svårt att få ut spikarna med och fick med det min första tapetserarblåsa på handen men tvivlar på att det är min sista. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0