Hårfunderingar

Ska antagligen ljusa upp mitt hår nu när jag kommer hem då jag har sån problem med min hårbotten, lite tråkigt då jag trivs väldigt bra med att vara mörkhårig, fast har iofs trivts med alla hårfärger jag haft. Gillade verkligen att ha rött hår men till slut tyckte jag nästan att det såg lite barnsligt ut och färgen försvinner rätt fort så jag behövde färga det ganska ofta för att behålla den röda färgen jag ville ha. På den sista bilden ser man min riktiga hårfärg då jag körde lite ombre (orkade inte färga håret). Tanken nu är väl att lägga i ljusa slingor och att inte behöva färga det så ofta sedan och att inte slita så på håret som man gör när man färgar hela håret varje gång utan att nu "bara" behöva lägga i slingor ibland. 
 

Kommentarer
Postat av: The best of the best

alltså skit snygg i håret på sista bilden, den där hela du är med och har halsduk på dig.. ten points!

Svar: tack! :)
Caroline Bergström

2013-09-25 ♥ 07:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0