Underbaraste helgen

Jag har haft världens finaste helg ihop med Lina som hon hade planerat så himla bra. Igår åt vi först brunch på ett jättemysigt ställe i Haga som var super och sedan gick vi och blev sminkade och tog bilder tillsammans. Vi fick en bild gratis och valde denna ovan som jag tycker är så himla fin. Är kul att ha en fin bild tillsammans då vi nästan bara har bilder där vi fjantar oss på. Efter vi tog bilderna checkade vi in på radisson hotell där Lina hade bokat ett rum och sen gick vi ner till hotellbaren och drack varsin drink. Efter att ha suttit i hotellbaren en stund gick vi upp och gjorde iordning oss och begav oss till vasastan där vi käkade och drack en massa cider och öl tillsmannas med Jennifer och några till i några timmar. Vi kom hem till hotellet vid klockan två och somnade med en gång nästan och imorse åt vi den godaste hotellfrukosten jag ätit. Så hade den bästa helgen på länge :) <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Man kan nu vinna ett litet hemligt pris på min blogg, enkelt dessutom! Kika in om du är intresserad ;)

2014-02-19 ♥ 13:45:14
URL: http://nattstad.se/baabyk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0