Tired...

Kunde inte somna inatt utan var hur pigg som helst vilket resulterade i att jag bara sovit 1,5 timme. Var dock inte så trött när jag gick till skolan men nu har jag kommit hem (skulle till banken så gick tidigare) och satt mig i soffan så känner jag hur trött och seg jag är. Men ska inte ta någon powernap för då kommer jag inte kunna somna ikväll igen, får dricka lite te och se till att hålla mig sysselsatt så ska jag nog klara mig. 
 
Förut åkte förresten jag och Moa till ett övergivet hus hon och Olov hade sett några dagar tidigare och adopterade lite saker, bland annat var sin fåtölj och en massa fina burkar. Ska fixa bilder på allt någon dag så ni får se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0